8 Mart 2016 Salı

hacksiz-programsiz-facebook-calma-resimli-anlatim

https://www.facebook.com/RelaxHackTeam/


Merhaba Arkadaşlar Daha Önce Paylaşıldımı Bilmiliyorum Fakat Ben Hiç Görememiştim İlğinç Bişey Dün Araştırıyoken Buldum.. Buyrun Anlatıma Geçellim




1- İlk Önce Facebook'unu Çalacağımız Kişiniyle Arkadaş Olmamız Gerekiyor İster Fake Hesap Açın Ekleyin İster Kendi Hesabınızdan Ekleyin Fakat Toplamda 3 Tane Fake Veya Yedek Hesabınızla Eklemeniz Gerekliyor. Ve Bu Fake hEsaplar 3 Ayrı Telefon No ( Kesinlikle Sizin Elinizde Bulunan 3 Ayrı Telefon Numarasına Kayıtlı Olması Gerekiyor ) 


2-Şifremi Unuttuma Tıklıyoruz.

3-''Adın veya bir arkadaşının adı'' Kısmına 1.Çalaçağınız Kişinin İsmi Ve Soyİsmini Giriyorsunuz 2.ye Kendi Hesabınız Yada Fakelerden Birini Giriyorsunuz.(Ben Şuanda Kendi Hesabımda Deniyiceğim.)


                                            4-Şifremi Yenile BölümüneGeliyoruz Ve ''Bunlara artık erişimın yok mu? '' Bölümüne Tıklıyoruz (Zaten Kişinin 4.Bölümde Bütün Bilgileri Yazıyor)

                5- Sana Nasıl Ulaşabiliriz Kısmında Kendi Facebook'a Kayıtlı Olmayan Bi E-Posta Girin.
6- Sıra Geldi Son Sorumuzaa Eğer Kişiyle Muhabbetiniz Varİse Soruyu biliyorsanız Cevaplayın Ve Yeni Şifrenizi Alın. Eğer Bilmiyorsanız Aşşagıdaki Resimde Gösterdiğim ''Hesabını arkadaslarının yardımıyla geri al'' Kısmına Tıklıyarak 7. Adımı Okunuz.
7-Arkadaşlar Burda İse Bu Kişiler İçinden Eklediğimiz 3 Fake Hesabı Seçiyoruz. Ve Fake Hesapların ÖzellikleSizin Telefonunuza Kayıtlı Olmasına Dikkat Edin.

 
işte Hepsi Bu Kadar Hepinize İyi Forumlar Dilerim. ALLAH'ıma Şükürler Olsunki Beni Türk Evladı Olarak Doğurdu. Ve Nasip Ederse İnşallah Vatanıma Güzel Bi Hizmette Bulunduktan Sonra Şerefimle Ölmeyi Nasip Eyler İnşallah.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder