2 Kasım 2016 Çarşamba

Çalınan Facebook Hesabını Geri Alma Web & Server Güvenliği

Çalınan Facebook Hesabını Geri Alma

Web & Server Güvenliği








1.Adım.
www.facebook.com/recover.php  adresine giriyoruz.




Bu sayfada istenilen bilgileri dolduruyoruz. Bilgileri doldurduktan sonra sistem kısa bir aramayla profilinizi saptıyor.

Not: E-Posta adresinin veya telefon numarasının facebook'a kayıtlı olan e-posta adresi veya telefon numarası olmasına dikkat edin.




2.Adım.

Verdiğiniz bilgilerle sistem profilini saptadı ve resimdeki gibi bir sayfa getirdi.

Resim yeniden boyutlandırıldı, orjinalini görmek için tıklayın.


Şifreyi yenile dediğinizde e-posta adresinize veya telefon numaranıza kodu gönderecektir.



3.Adım.

Bana böyle bir mail geldi.

Resim yeniden boyutlandırıldı, orjinalini görmek için tıklayın.


Mailde kırmızıyla çerçevelenmiş yerdeki kodu alıp aşağıdaki resimdeki yere yazıp Submit Code dedik.

Resim yeniden boyutlandırıldı, orjinalini görmek için tıklayın.

Son Adım.

Karşımıza aşağıda sayfa geldi. Buradan sonra yeni şifremizi girip hesabımızı alıyoruz.



Not:Şifre güvenliğine dikkat edin. Facebook şifreleri base64 ile şifrelediği için kolay çalınıyor hesaplar. Bazı gruplar rastgele dağıttığı için artık herkezin elinde base64 kırıcılar bulunuyor teşekkürler.



RELAXHACKTEAM.TK  -RHT- HACK PLATFORM -RELAXHACKTEAM-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder