6 Mart 2017 Pazartesi

WhatsApp Nasıl Hacklenir Çökertme Mesajlarını Okuma!

WhatsApp Nasıl Hacklenir Çökertme Mesajlarını Okuma!



Video En Alttadır


Evet arkadaşlar size herkesin istediği gibi whatsap çökertmek için bir anlatım videosu çektim ancak kulaklık takılı olduğu için windows sesini kısacağım yerine şarkının sesini kıstım farkeden olmadı ses gelmemiş 

Arkadaşlar müzik yüzünden sesim çok çıkmamış kusura bakmayın ancak işlemler basittir hemen anlatayım ; 

https://web.whatsapp.com/ üzerinden kendi telefonumuzun QR kodunu okutuyoruz ve hedef kişiye benim aşağıda vermiş olduğum kodu yapıştırıyoruz ve gönderene kadar bekliyoruz ve gönderdikten sonra WEB WP üzerinden attığımız kodu siliyoruzki " kendi telefonumuz çökmesin " diye arkadaşlar videoda gösterdim zaten Samsung A7 2016 telefonu kilobaytlık kod ile çökerttik  Apple İOS işletimli sistemlerde fazla çalışmamaktadır..

KANALA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ ARKADAŞLAR..


Peki çökerteme deki amacımız nedir ? ;

1- Arkadaşınıza şaka amaçlı yapabilirsiniz (1 ton küfür)
2- Sizi tehdit eden birisi
3- Eski sevgilinizin çevrimiçi oluşunu izlemeyi bırakmak
4- Sizi fotoğraflarınızla tehdit eden bir şahıs ( Uygulamalar üzerinden verileri silerse fotoğraflarda silinmiş olur wp üzerindeki ancak yedeklemesi yok ise
Tekrar giriş yaptığında bir daha çökertirseniz bir daha yedeklemeyi yükleyemez.

5-6-7.... Bla bla bla... Daha neler neler kardeşş 


Video ve kod en alttadır 

Videoda çökertilen telefon ;






1 yorum: